24 Temmuz 2014 Perşembe

Anne Ben Brida Oldum!


Merhaba!
Uzun zamandır blogları okuyordum ama kendi bloguma sahip olmaya karar verişim henüz yeni. Neden blog açtın derseniz çoğu blogger gibi içimden geçenleri yazmak için tabi ki.

Kendimi tanıtmakla başlayayım bari madem kişisel blog yazıyorum. 16 yaşındayım, lise 2'ye geçtim bu sene. İstanbul'da yaşıyorum. Çok taliplerimi bekliyorum diye devam edilesi oldu cümleler neyse asdkldjfsş

Kendimi tarif etmekte açıkçası zorlanıyorum. Bence bir insan kendini tarif edemez. Ne diyeyim ki kendime şimdi, komik bir insanımdır, ya da sıkıcıyımdır falan mı diyeceğim. En iyisi beni yavaş yavaş tanımanız ve bununla birlikte kendi fikrinizin oluşması. :D

Ama illa ki diyorsanız bir iki bir şey söyle diye,
Ne içime kapanığım ne de öyle çok dışa vuruğum. Ne asosyalim, ne aşırı sosyalim. Ne sıkıcıyım, ne komiğim falan filan diye gider listem. Kendime karşı nötr'üm yani. Ama tarif ettiğim gibi olmadığımı biliyorum. Sadece kendimi tarif etmekte sıkıntım var benim anlayın!!

Peki neden Brida diyecekseniz, öyle aklıma geldi. Kendime isim ararken kitaplığımdaki Brida kitabını görünce olur bu dedim oldu da. Neyse ben her türlü şeyimi yazacağım buraya, sonra görüşmek üzere tekrar!

32 yorum:

  1. heeey hoşgeldiiin kiiii tatlı giriş yapmışsııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduuuk :)
      iyi bari umarım aynı şekilde devam eder diyeyiim :)

      Sil
    2. nasıl başlarsa öyle gidermiş yaaaa işteeee devam eder kiiii :)

      Sil
  2. Hadi bakalım...hayırlısı :)
    Hoş geldin canım...

    YanıtlaSil
  3. Ay biri daha gelmiş aramıza! :)
    Hoşgeldin. :)

    YanıtlaSil
  4. Hoş geldin Brida. :)

    Blogun hayırlı olsun. :)

    YanıtlaSil
  5. hoş geldin Brida yazılarını bekliyorum merakla :)

    YanıtlaSil
  6. Hoşgeldiin :)
    Bekliyoruz yazılarını :)

    YanıtlaSil
  7. hoşgeldinnn :)
    bence güzel bir giriş olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. Hosgeldin blog alemine Brida. Adini sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paulo coelho sağolsuuun :)

      Sil
    2. ay bi anlık nasıl karıştırdım çok utandım şu anda, allahım ne rezilim gerçi ben hep karıştırıyorum bu tarz şeyleri ikisi de pa'yla başlıyor diye karıştırdım :) sağol deep düzelttiğin için :)

      Sil
    3. ay olur ki öle şeleeer utanmaaaa :)

      Sil
    4. olur da yine de biraz rezil bir durum ya :)

      Sil
  9. Merhaba Brida,hoşgeldin (:

    YanıtlaSil
  10. bilokuma koydum baaak seniii. gelsinler bakalıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakmıyordum ama ben buralara göremediim :(
      Yine de teşekkür ederim deep :)

      Sil
    2. bayramda durdu işteeee yine yeni bi yazını koyarım kii :)

      Sil
  11. Yeni biri daha ne sevindim.:)) Hoşgeldin sefalar getirdin Brida, nice yazılara :)

    YanıtlaSil