25 Temmuz 2014 Cuma

Sevdiklerini Kaybetmek (Fazla Karamsarlık İçerir)

Neden böyleyim bilmiyorum. Bazen kendime gerçekten anlam veremiyorum. Ailemle oturuyoruz, hepimiz mutluyuz. Şakalaşıp gülüşüyoruz, her şey iyi. Sonra birden ben gülerken duruyorum. Şimdiki mutlu anlarımı düşünüp, ileride belki bir daha bu anları yaşayamayacağımı düşünüyorum. Gözlerim doluyor orada. Sonra düşüncelerimi belli etmeden gülmeye çabalıyorum, farkettirmiyorum kimseye hissettiklerimi. Mal gibiyim resmen. Hatta gibisi fazla malım. Şimdi mutlu anlarımı yaşamak varken niye böyle şeyler düşünüyorum ki?

Ama gerçekten düşüncesi bile çok kötü. Hani annemin, babamın, abimin olmayacağı düşüncesi öyle bir koyuyor ki.. Bir daha onlarla bu şekilde oturup gülüşemeyeceğim günlerin olacağını düşünmesi, kötü günlerimde yanımda olup destek olmayacaklarını düşünmesi.. Allah'ım sen onları başımdan eksik etme.

Benim bu şekilde fazla karamsarlaştığım çok olmaz, arada gelir sadece bana böyle. Tabi her zaman "Şu an bunu yaşıyorum ama şöyle de olabilirdi" tarzında düşünüp halime şükrederim ama bu iş karamsarlık kısmına çok sık vurmaz. Şu an da birden geldi bana öyle. Neyse şimdi boş boş düşünmeyeyim hiç. Tekrar söylüyorum içim rahatlasın diye, Allah'ım sen onları başımdan eksik etme.

12 yorum:

  1. Onların yokluğunu vermesin..
    Düşünmemeye çalış bende çok yaparım onu kötü oluyo sonra..
    Anlaştık mı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşüneceğim ama karamsar olarak değil, yaşadığım anı yaşadığım için mutlu olacak şekilde. Yani anlaştık :)

      Sil
  2. tatlim bendede oluyor öyle, özellikle güzel bir gün gecirdikten sonra tekrar yalnizken kötü hissediyorum kendimi. Sanirim bu iyi birsey, kaybettikten sonra degilde, su an yanimizdayken herkesin degerini anliyoruz :) duygusaliz iste, belki biraz fazla ama bunada sükür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın ya iyi bir şey, şu an sen deyince farkına vardım :)

      Sil
  3. Ben de çok sık yaşarım bu durumu.
    'Anı yaşa' sloganı burada devreye giriyor.
    Gerçekten öyle yapmalıyız yoksa bu karamsarlıktan kurtulamayız ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi biraz da şanslı olduğumuzun farkına vararak anı yaşamak lazım, ama ben sanırım bu farkına varmayı fazla abartıyorum :)

      Sil
  4. ay böle şeler gelince kafamı iki yana hızlı hızlı sallıyom ben yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de deniycem geçsin diye :) Bugün yine oldu aynı şey sinir oluyorum kendime ya :)

      Sil
  5. Bende aynısını yılbaşı geceleri yaşıyorum.Neden yılbaşı gecesi onu da bilmiyorum.Manyak mıyım neyim ben ya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılbaşı gecesi de iyiymiş, olsun ya vardır mutlaka bi alakası :D

      Sil
  6. Amin canım.Allah aileni seni bütün sevdiklerini korusun.Ben mutluyken üzülüyorum senin gibi bundan sonra çarpan bir hüzün dalgası olur mu diye derdim varken gülerim aman nasıl olsa daha olumlu birşey gelecek diye mutsuzluğun dibini yaşıyorum daha nereye gidecek ki.Bu yüzden inan hayatım geçmiş ve an itibariyle kurulu geleceği hiç düşünmem yoksa tam korku filmi düşünme herşey olacağıına varır zaten.Kader, gelecek onlar ilerde yaşıyacaklarımızda yaşanılacak ana dönşecek bir geçmişe dönüşecek illaki o an geldiğinde düşünelim bunları başa çıkarız ne olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yaa :)
      Geleceği düşünmek çok riskli bence de, ne olacağı belli değil zaten dediğin gibi her şey olacağına varıyor :)

      Sil