30 Temmuz 2014 Çarşamba

Ne Gelir Elimden İstemekten Başka


Gerçekten doğru düzgün tek bir ilişkim olmadı, aşk dersen yok zaten nerde bende öyle şeyler.. Aşık olmak istediğimden de demiyorum bunu, zaten bir aşık olur da karşılık bulamazsam boku yedim demek bu. Ama aslında olmak istiyorum, tabi karşılıklı olanından. Fazla mı romantik film izledim acaba diye de düşünmedim değil de yok yani ya yeter. Benim hiçbir zaman şöyle güzel sevimli, her görenin "Ne kadar tatlısınıız" diyeceği bir ilişkim olmayacak mı? Ben birini istiyorum, beni sevsin istiyorum. Yalnızlık güzel şey ama o da bir yere kadar, ben yalnızken huzur bulan insan kategorisinden değilim.

Ben insanların düşüncelerini okuyabilmek istiyorum, yani düşüncelerini okuyabilmekten kastım benim hakkımda ne düşündüklerini bilmek isterdim. Her zaman bunu umursamayan bir insan olmaya çalıştım ama olmuyor umursuyorum işte. Baya bildiğiniz merak ediyorum. Belki herkesin benim hakkımda ne düşündüğünü bilecek olsam etrafımda hiç gerçek arkadaşım olmayacaktı ama en azından gerçekleri bilecektim ya.

Ben daha bir sürü şey istiyorum. Saysam sayamam bitmez yani. Sadece istiyorum, elimden de istemekten başka bir şey gelmiyor zaten. Mutsuz muyum? Hayır değilim ama böyle de gitmiyor ki.. Ne zaman çıkacak karşıma beni sevecek, mutlu edecek biri? Farkındaysanız sevdiğim veya seveceğim demiyorum çünkü öyle beni mutlu edecek bir insan karşıma çıkarsa zaten ben her halükarda severim onu.

7 yorum:

  1. ayyyyy dur beeee acele etmeee çıkar biriii tamaaaam :) bayramda bunu mu düşündüüüün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayramın ilk gününden sonrası benim için bayram gibi geçmiyor genelde ondan :D

      Sil
  2. en kısa zamanda Allah gönlüne göre birini verir İnşallah :)
    anlamadım ki napcaz biz olsa bir dert olmasa bir dert. Olunca olmasaydı deriz olmayınca olsun deriz neyse daha fazla saçmalamayayım gittim ben :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden olsa bir dert olmasa bir dert ya :D çok teşekkür ettiim )

      Sil
  3. Mutsuz değilsen sorun yok doğru zamanda doğru insan elbette çıkıcak karşına :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de onu bekliyorum işte, teşekkür ederiim :)

      Sil
  4. Kıyamammm ya:))) sabır diyelim:) inşallah herşey gönlünce olur canım benim

    YanıtlaSil